Frokostordning til virksomheder

Madheksen tilbyder en frokostordning til virksomheder, hvor vi lægger vægt på at servere spændende retter fra det meste af verden kombineret med mange indslag fra det klassiske danske køkken.

Det er vigtigt, hvad vi spiser – også på arbejdet. Sund og lækker mad til frokost giver energiske og glade medarbejdere. Derfor lægger vi også vægt på et varieret udbud, hvor vi tænker kostfibre, fedtprocenter og kulhydrater ind i alle vores frokostarrangementer.
Al vores mad er selvfølgelig friskt tilberedt og til dels lavet med økologiske råvarer.

Hver dag får I
  • 1 varm hovedret
  • 2 forskellige slags pålæg med passende tilbehør
  • 2 forskellige salater eller grøn salat med 8 – 10 slags tilbehør/fyld og dressing
  • Spændende rugbrød og hjemmebagt lyst brød

Sådan fungerer det

1. Bestilling

Kontakt os på mail, eller på telefon 9722 4896

2. Levering

Maden leveres hver dag inden kl. 12:00 eller efter aftale.

3. Betaling

Vi fakturerer jer hver 14. dag. Betalingsfristen er 8 dage.

4. Nyd maden

Friske, energifyldte og spændende frokostretter

Lidt ekstra information

Levering

Hver dag leverer vi maden inden kl. 12.00 eller efter nærmere aftale. Maden ankommer i plasttransportkasser, hvor det meste er anrettet og al varm og/eller lun mad er pakket i termokasser.
Vores chauffør tager brugt og rengjort service fra levering dagen før med retur. I skal venligst blot sørge for, at servicet er pakket hensigtsmæssigt.

Antal

Vi har ikke noget fast minimum for antallet af daglige frokostkuverter, men det er vores erfaring, at under 8 – 9 kuverter i snit er svært at håndtere for os.

I har mulighed for at tilmelde et fast antal kuverter for hver dag. I kan også hver uge fremsende en plan til os med et varierende antal medarbejdere pr. dag.
Det er selvfølgelig altid muligt for jer at ændre antallet af daglige kuverter. Hvis I ønsker at gøre det, skal vi blot venligst vide det senest dagen før.

Tilkøb

Efter behov kan I bestille ekstra kuverter, forskellige platter eller tapastallerkener til diverse møder, kundebesøg eller lignende. Kildevand og økologisk juice kan bestilles til levering på ugebasis.

Kontrakt

Vi arbejder ikke med nogen kontrakt, men ønsker I at stoppe leveringen, sætter vi pris på at få det at vide en uge før, aftalen udløber.
Ønsker I at modtage en kontrakt/bekræftelse fra os på diverse bestillinger og afbestillinger, fremsender vi selvfølgelig gerne dette til jer.

Fakturering

Vi fakturerer jer hver 14. dag og har en betalingsfrist på 8 dage. Er I flere firmaer/afdelinger, som deles om den samme kantine, deler vi naturligvis gerne regningen op, så længe I bare giver os tallene for, hvordan I ønsker regningen opdelt.

Beskatning

Der skal ikke betales skat af arbejdsgiverens tilskud til kantineordning, hvis medarbejderen betaler mindst kr. 15,- for et standardmåltid uden drikkevarer.
Mere udførlige regler kan findes på www.skat.dk.